Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Αντί πράσινου, parking γίνονται οι καταργημένες γραμμές ΣΠΑΠ στην κεντρική Πλ. Αγ. Αναργύρων

Με μικρές, προσεκτικές, αλλά στοχο-προσηλωμένες κινήσεις η δημοτική αρχή, λίγες ημέρες μετά την επανεκλογή της, συνεχίζει να «εξυπηρετεί» τα συμφέροντα ολίγων επιχειρηματιών και να αδιαφορεί για το περιβάλλον και την ποιότητας της ζωής των κατοίκων, ιδιαίτερα των περίοικων της κεντρικής πλατείας των Αγίων Αναργύρων.
Το «έργο» της αυτή την φορά η δημιουργία χώρου στάθμευσης (parking) στις καταργημένες γραμμές ΣΠΑΠ, κοντά στην κεντρική πλατεία, ένθεν και ένθεν της οδού Αγίων Αναργύρων στην συμβολή της με την οδό Δημοκρατίας. Το υλικό που χρησιμοποιείται είναι «ανακυκλωμένη άσφαλτος» με την οποία θα καλυφθούν τα χαλίκια και οι σιδηροδρομικές γραμμές. Έχει προηγηθεί η κατάληψη του μεγαλύτερου μέρους της πλατείας από ιδιώτη. στο πάλαι ποτέ δημοτικό αναψυκτήριο καθώς και η κατάληψη των πεζοδρομίων επί του ανατολικού τμήματος της πλατείας από τραπεζοκαθίσματα των απέναντι καταστημάτων.
Αυτά τα δύο «έργα», σαφέστατα, όπως είναι εύκολα αντιληπτό, συνδέονται άμεσα. Οι επισκέπτες των διαφόρων μαγαζιών θέλουν και το parking τους. Η υπηρεσία περιβάλλοντος έσπευσε να εκτελέσει τις εργασίες γι’ αυτό, αφού πρώτα είχε φροντίσει μεθοδικά την εγκατάλειψη των γραμμών και των γύρων χώρων που είχαν γεμίσει με διάφορες «ακαθαρσίες».
Επιχειρήσαμε να μάθουμε με ποιανού εντολή ξεκίνησαν αυτές οι εργασίες, αν υπάρχει απόφαση, μελέτη ή κάτι σχετικό αλλά απάντηση δεν πήραμε. Όπως δεν καταλάβαμε ποια είναι η «μεγάλη σημασία» αυτής της παρέμβασης, όπως διαβάσαμε σε σχετικό blog αντιδημάρχου.
Ταπεινή γνώμη μας είναι ότι ο χώρος που απελευθερώθηκε με την κατάργηση της γραμμής Πελοποννήσου από τον Πευκώνα μέχρι την πλατεία στην κεντρική μας πλατεία είναι πολύ σημαντικός και θα μπορούσε να γίνει πράσινο. Το parking λειτουργεί στην αντίθετη κατεύθυνση και εάν υπάρχει στοιχειώδης ευαισθησία θα πρέπει άμεσα να σταματήσουν αυτές οι εργασίες. Εκτός, αν ξεπληρώνονται «προεκλογικά γραμμάτια», εκτός αν υπάρχουν άλλα σχέδια (κρυφά) για την «αξιοποίηση» της περιοχής που συνδέονται άμεσα με τον σταθμό και το αμαξοστάσιο του ΟΣΕ.

1 σχόλιο: