Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Πως τα 1360 ευρώ είναι φτωχότερα από τα 700

(Με την μετααριθμητική… όπως λέμε μεταϊστορία)
Προς ντόπιους Συριζαίους… Γιατί που να φτάσει η γραφή μας στα ψηλά τ' αλώνια... και σαλόνια.
Θα μας τρελάνουν αυτοί οι Γαλάτες. Παρντόν… οι Συριζαίοι. Όμως, δεν λέω… είναι να τους χαίρεσαι. Χαμήλωσε ο ουρανός και αυτοί πιστεύουν πως ψήλωσαν.
Εγώ, ο υπογράφων, ήμουν κάποτε ένας βολεμένος μικροσυνταξιούχος. Χαμηλών τόνων και προσδοκιών. Τώρα σκέτα μικροσυνταξιούχος. Των 720 κοντά ευρώ.
Φιλικό μου ζευγάρι, μεσ’ την φτώχεια και την μιζέρια… Λαμβάνει έκαστος / στη από 680 ευρώ τον μήνα. (Οι περικοπές φρόντιζαν πάντα να μην τους... περικόπτουν). Προ κρίσης με μακάριζαν γιατί ελάμβανα κοντά 20% περισσότερα από αμφότερους.
Οι Συριζαίοι, δια του Προέδρου τους στην ΔΕΘ, υπόσχονται, στο κυβερνητικό τους πρόγραμμα, επαναφορά της 13ης σύνταξης για ποσά μέχρι 700 ευρώ τον μήνα. (Οι ψηφοφόροι, συγγνώμη, οι συνταξιούχοι σ’ αυτήν την κατηγορία είναι 1.262.920 …νοικοκυριά. Καλά; Άριστα).
Και για να μην παρερμηνευθεί το σχόλιο μας. καθαρά πράγματα. Όχι βέβαια να μην πάρουν οι φίλοι μας των 1.360 ευρώ, (680Χ2), τη δέκατη τρίτη σύνταξη. Ζαμέ και ασφαλώς.
Όμως, βρε αδελφέ, εγώ ο κάποτε, ακόμα και τώρα, χαμηλών προσδοκιών μικροσυνταξιούχος των 720 ευρώ και μόνο, τι κάνω; Χειροκροτώ, ως κάποτε βολεμένος την λεπτεπίλεπτη κοινωνική ευαισθησία; Που τον κάθε Δεκέμβρη εγώ θα συνεχίζω σταθερά να λαμβάνω 720 ευρώ (η σύνταξή μου) και οι καλοί μας φίλοι λόγω κοινωνικών ευαισθησιών και αποκατάστασης …αδικιών θα λαμβάνουν 2.720 ευρώ (σύνταξη και δώρο); Δηλαδή από το παλαιότερο πλην 20% τώρα κοντά 400% πάνω; Και, αν θέλετε, ως χαμηλών τόνων και καλός Χριστιανός, πάλι λέω ναι. Καλώς να χορηγηθεί. Αλλά εσείς δεν σκέπτεστε πως υπάρχουν κι άλλες λύσεις (με μέτρο την οικογένεια και το εισόδημα) δικαιότερες, ορθότερες, πιο αναλογικές;
Απάντηση δεν περιμένω
(Δημοσθένης) Δήμος Πλατάνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου